Social Icons

Pages

dinsdag 18 maart 2014

One sheet wonder




Hallo Allemaal,
One Sheet Wonder, mijn laatste creatie voor het
 Design team.
Ik ga het Team verlaten.
in de laatste jaren zijn er veel dingen gebeurd waardoor mijn hobby steeds op een lager pitje kwam te staan.
wel veel spullen hebben en kopen maar er iets mee doen ,helaas het kwam er niet van.
de creatie's maken werden een "moetje"en dan denk ik dat ik verkeerd bezig ben.
dus de knoop is door gehakt.
Ik stop er mee.
welis waar met pijn in hart 
want ben/was toch een van het 1e uur..
karens doodles design,elke kaart een feestje  en dan nu cards and scrap.
Bedankt voor alle reactie's, bedankt voor alle leuke dingen die er uit voort zijn gekomen.
we zullen elkaar beslist tegen komen in blogland of op facebook.

nu dan wel nog even over de challenge.
dit is mijn creatie voor deze week.




daar komt deze template vandaan 

jullie weten het ,bij cards and scrap even kijken welke regels er aan verbonden zijn.
Zou toch jammer zijn als je buiten de boot valt.
veel succes allemaal,

rest mij nog om het hele team te bedanken.
ik zal jullie missen.
doeiiiiiiiiii















Altijd heel erg leuk als iemand komt kijken en zich dan de moeite neemt om een reactie achter te laten,Bedankt hiervoor. Lieve gr Anja

14 opmerkingen:

Aletta zei

Wat een prachtige afsluiting van je dt-tijd bij ons Anja!
Een geweldige mooie OSW set!
Nogmaals bedankt voor alles en wens je al t goeds toe voor nu en voor in de toekomst. Groet Aletta

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hele mooie kaartjes. Een prachtige afsluiter.
Groetjes Miranda

corryskaart zei

hoi anja
ja soms moet je keuzes maken maar zal je mooie creatie's gaan missen en voor de toekomst het ALLERBESTE!!
groetjes corry

Je@net zei

Een heel mooie serie kaarten, Anja.
Een prachtige afsluiter!

Tinie zei

Nou je neemt wel afscheid met een prachtige serie, Anja!! We zullen jou ook missen! Bedankt hoor!!
Groetjes Tinie

Unknown zei

Super hoeveel mooie kaartjes gemaakt hebt met deze opdracht Anja!!
Een prachtige afsluiter!
Jammer dat jij, onze een van de eerste uurtjes collega, ons moet gaan verlaten!
Het beste met je... en ik kom nog weleens langs hè!!

Cis-sy zei

Hele mooie serie!!! Jammer dat u ermee stopt maar aan jezelf denken is het belangrijkste! Ik ga uw uitwerkingen wel missen! Groetjes Ciske xxx

Nicole Parmentier zei

Prachtige afluiter Anja! Je zult zeker gemist worden maar ik hoop dat je weer snel plezier in je hobby krijgt!

Marijke zei

Jammer dat je gaat stoppen Anja maar je hebt een geweldige mooie afsluiter gemaakt! Prachtige serie! Succes verder met alles.
Groetjes,
Marijke

Peggy zei

Heel erg leuke kaarten heb je gemaakt ! Jammer dat je stopt bij C&S. Het allerbeste voor de toekomst.
Vele creatieve groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Anoniem zei

Amazing issues here. I am very glad to look your post.

Thank you a lot and I'm taking a look forward to touch you.
Will you please drop me a mail?

my page - lemonade detox diet

Aya zei

Het moeten kan een stimulans zijn maar als dat niet zo is heb je gelijk als je stopt. Hopelijk vind je snel weer het plezier in het creëren terug.
Lieve groetjes Aya

Bernadet zei

Heey Anja, ik denk kom eens ff bij je buurten, maar je bent niet meer in bloggersland?

engaztop2 zei


شركة مكافحة النمل الابيض بالدرب
شركة مكافحة حشرات بالدرب
شركة تركيب وصيانة سباكة بالاحساء
شركة تركيب وصيانة سباكة بالقطيف

شركة تركيب وصيانة سباكة بالخبر
شركة تركيب وصيانة سباكة بالدمام
معلم دهانات ابواب خشب بالدمام