Social Icons

Pages

woensdag 14 juli 2010

Basic Grey challenges-gingham nr 24

ja nu heb ik een probleem,deze kaart doet mee aan de basic grey challenges want als ik het goed lees is gingham, een ruitje??dus als iemand voor mij het goed antwoord weet??
mijn engels is niet slecht maar dit weet ik echt niet.
deze kaart is voor mijn zwager en zijn vrouw.die zijn maandag 12-07-2010 even tussen de soep en de aardappelen getrouwd. de serie sarah kay is hun echt op het lijf geschreven.je moet je voorstellen dat ze ook zo op het stadhuis hebben gestaan,hahahah ja echt waar.
niemand wist er van,weet zelfs niet wie gtuige was!!!
des al niet te min ze zijn al 20 jr bijelkaar ,2 kids dus hoop dat ze nog lang en gelukkig blijven.
mijn schoonouders hebben deze kaart gegeven,die van ons is nog niet klaar.ja dat kan als je dit achter af pas hoort.:)))))


13 opmerkingen:

Jolara zei

prachtig zeh ! >LIefs Joyce

*Ellen* zei

prachtig met dat lieve stelletje erop

Heather zei

Gorgeous card Anja, love the fabulously coloured image, beautiful colours and papers - great design.
I don't know the answer to your question - perhaps gingham is many small diamonds pushed together!!??
So glad you could join us at Basic Grey this week.
hugs Heather xx

hennie zei

Anja, mijn engels is niet zo goed, maar ik gebruik het vertaalprograma van Google. Je kunt niet overal goed in zijn ook, maar gelukkig ben ik wel handig.
Gingham staat voor katoenen geruite stof. Er zit dus voor jou niets anders op, dan om nu meteen naar de stoffenwinkel te gaan en daar een mooi ruitje uit te gaan zoeken.
...en nieuwsgierig ben ik zeker, dat snap jij best. Ik loop al een paar dagen naar mijn brievenbus en dan weer ontgocheld terug naar mijn huis.
liefs hen.

janna zei

Hoi Anja, wat een lief kaartje,
dat past helemaal bij die twee,
heel mooi gekleurd,

de kaart van 80 jaar, vind ik ook
passend,

liefs Oma +++

hennie zei

Sorry Anja ik zeg het net fout! Alleen katoen is al genoeg. Dat ruitje zat nog in mijn hoofd van jouw vraag. Dus je keuze wordt wat makkelijker als je in de stoffenzaak bent.
Groetjes hen.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Anja,

Heb even je blogje wat bezien, leuke kaartjes staan erop hoor.

Groetjes,jaimie

Gwendolyn zei

Wat een leuke kaart! Vindt de stempel en het kleurwerk geweldig!

Groetjes Gwendolyn

scraphobby zei

super echt een kaart voor het bruidspaar,en die staan echt zo er op.
liefs mam

Riet zei

Prachtige kaart Anja,ze blijven toch zo leuk deze stempels.
Mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

hennie zei

Hoi Anja, op mijn blog staat een verrassing voor je, misschien heb je ze al, maar ik vond dat ik ze ook aan jou moest geven.
Liefs.

hennie zei

Anja, wat ben jij een schat!!!
Ik heb net je post ontvangen, vreselijk lief van je hoor.
Ik vind het hardstikke leuk.
Je kaart is ook geslaagd, waar heb je mee ingekleurd?
Mag ik de Magnoliaatjes een neus en een mond geven? Want dat mis ik bij ze, verder vind ik ze enig.
Liefs hen.

Jo Nevill zei

Love your card and I love the image you used. I would say your paper is as close to gingham as you could make it with the BG papers available.

Thank you for joining us at BasicGrey Challenges this week.

Hugs,

Jo and the BasicGrey Challenge DT x