Social Icons

Pages

zondag 2 januari 2011

drinken we thee of koffie?

Doe mij maar een kopje thee
Wij van het DT van scrapped lives konden een file uitproberen
kijk maar
dit was een kadootje welk ik nog tijdens het ziek zijn had gemaakt.
deze theepotten heb ik aan mijn moeder,oma en schoonzusje
gegeven ipv een snoepbord.tijdesn de kerst.
wij hebben ieder jaar een snoepbord maar in het kader van lijnen/minder snoepen heb ik het zo opgelost.
ik zag alleen dat ik niet compleet toen het was ingepakt een foto heb gemaakt.
maar het gaat nu even om de pot.
je kunt de file hier kopen en uitsnijden met MTC,SCAL etc.
fijne zondag







2 opmerkingen:

janna zei

Anja, ik vind de theepot
prachtig, en was er dan ook erg
blij mee,

lieve groetjes Oma, ++

scraphobby zei

ja Anja ik vond hem ook super mooi,want ik was de tweede die er een kreeg.
liefs mam