Social Icons

Pages

zaterdag 10 september 2011

gouwe ouwe #44


 hallo allemaal,
tegen die tijd dat dit te lezen is dan zal ik al in de auto zitten.
 onder weg naar stempel mekka in hagen.
gepakt met een zak broodjes,kan koffie en een dikke beurs.
man ,kind, vader en moeder mee.
kortom een gezins uitje.

straks of morgen avond laat(want mag morgen werken)
een verslag hiervan.
maar nu even de orde van de dag.
vandaag een gouwe ouwe,als ik het goed heb nr 44 alweer.
 ik heb gekozen voor
blijft leuk voor veel optie's.
Angelique is mijn wederhelft voor vandaag,
gaan jullie daar ook even kijken.


zo lieve mensen tot heel snel.

6 opmerkingen:

hennie zei

Heel veel plezier toegewenst met z'n allen!
Je kaartje is erg leuk.
Lieve groetjes hennie.

Bernadet zei

wat een schatje Anja.
En super, je dagje uit vandaag. Ik ben een heel klein beetje jaloers op je.
Heel errug veel plezier!!!

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje, en veel plezier vandaag in Hagen

greet zei

Wat een mooi Gouwe Ouwetje!
Veel plezier vandaag en ik ben benieuw naar je mooie aankopen.

Groetjes greet

marja zei

Super leuk kaartje Anja!!!
Hoop dat je een heerlijk uitje heb gehad vandaag!

Lieve groetjes Marja.

scraphobby zei

super leuk kaartje Anja.
en ons dagje was inderdaad toppie.
liefs mam