Social Icons

Pages

dinsdag 3 december 2013

funny christmas en een schets

Goedemorgen allemaal,
22 dagen en dan is het kerstmis.
ik vindt dit de gezelligste tijd voor binnen...de sfeer,de warmte maar ook het gemis en de bezining.
Nadenken wat er is geweest ,wat er allemaal is gebeurd, wat we hopen dat komend jaar zou kunnen gebeuren. ons streven/
mijn jaar is wederom een achtbaan geweest van div.downs maar ook beslist veel Up's.waar ik heel blij  mee ben.en ik hoop dit jaar goed te kunnen eindingen.

maar goed
voor deze week is er gewerkt met een schets en een digi van bugaboo

voor alle in's en out's mag je weer op de site van 
kijkehier staan alle spelregels op vermeld.
wel zo handig om te weten.n.

daar staan ook alle voorbeelden van mijn collega's op,
mooi kaarten hebben zij weer gemaakt.

we hebben voor deze week 2sponsors




en 

mijn kaartje voor deze week is.

graag tot over 2 weken

Altijd heel erg leuk als iemand komt kijken en zich dan de moeite neemt om een reactie achter te laten,Bedankt hiervoor. Lieve gr Anja

7 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er prachtig uit.
Liefs, Marianne

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Anja.Groetjes Joke

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Anja!

Marijke zei

Leuke kaart Anja en wat en vrolijke digi!!

Groetjes,
Marijke

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Leuk kaartje Anja.

Groetjes ida

Peggy zei

Heel mooi kaartje.
De digi is heel erg leuk met die sneeuwmannen :-)
Groetjes,
Peggy {mollemieke}

Minke Brattinga zei

Mooie kaart en leuke digi die je hebt gebruikt!
Groetjes Minke.