Social Icons

Pages

dinsdag 31 december 2013

een verborgen???? challenge 200

hallo allemaal,
vandaag de laatste challenge van 2013 bij cards en scrap
een verborgen tekst

sponsor is scala voor deze week.

hierbij wil ik graag iedereen bedanken voor alle leuke reactie's.
ook al was ik er zelf niet altijd om dit te doen 
voor alle bijdrage's die jullie gemaakt hebben naar aanleiding
van onze challenge's.
ik hoop dat jullie volgend jaar ook weer zo massaal mee doen.

dan nu mijn bijdrage voor deze week.
Altijd heel erg leuk als iemand komt kijken en zich dan de moeite neemt om een reactie achter te laten,Bedankt hiervoor. Lieve gr Anja

10 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een leuke kaart Anja!

jolanda zei

heel mooi kaartje

Nicole Parmentier zei

Snoezig kaartje Anja! Jij ook alvast een heel goed en gezond 2014 toegewenst!

Tinie zei

Leuke kaart, Anja!!
Fijne jaarwisseling en een heel goed 2014!
Groetjes Tinie

Je@net zei

Wat een mooie creatie, Anja, heel leuk!
Jij ook een heel gelukkig 2014 gewenst!

Marijke zei

Lief kaartje Anja en wens je een heel goed en creatief 2014 toe!!

Groetjes,
Marijke

Peggy zei

Heel mooi kaartje!
Super leuk.
Ik wil jou ook een gelukkig, gezond en creatief 2014 toewensen.
Vele groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Creatieve handgemaakte kaarten zei

een mooie kaart Anja!

Nog gelukkig nieuwjaar en een creatief 2014!

Groetjes Ida

By XaLu zei

Ik ben via via op je blog gekomen, wat een schitterende creaties maak je zeg! Ben natuurlijk gelijk volger geworden.

Groetjes,
Nicole

BeautyB zei

Wat een mooie dingetjes allemaal!
Er zijn dus toch wel mensen in de buurt die dit allemaal doen. Vind er helaas maar weinig over.
Tips zijn welkom om meer crea bea's hier te vinden.
Groetjes uit Heugem